Popayan - Finca - Salento

21 december 2015 - Pereira, Colombia

Goedemiddag in Nederland.

Eindelijk weer een berichtje vanuit Colombia. Inmiddels zitten we in de bus te wachten om naar Medellin te gaan. Ondertussen hebben we al een aantal plaatsjes gehad.

Allereerst vanuit Popayan met de bus naar Armenia gegaan, die reis duurde ongeveer 6 uur met een kwartiertje lunchpauze. Aangekomen in Armenia werden we opgewacht door de eigenaar van de Finca en zijn we meteen doorgegaan naar onze volgende logeerplaats. De eigenaar en z'n vrouw konden geen Engels, maar met handen en voeten begrepen we elkaar heel goed. De volgende ochtend werden we vroeg wakker in de volière... Papegaai, kanaries, een broertje van de tucan, krekels en noem maar op. Machtig mooi! In de ochtend zijn we naar de koffieplantage gegaan in Armenia, een Tour gehad in het Engels en enorm veel gelachen om de verkleedpartij (zie foto).         In de middag konden we heerlijk relaxen in de hangmat en daar hebben we ook goed van genoten.

De volgende dag zijn we naar Salento gebracht door de eigenaar van de Finca. Wat een pracht stad is Salento. We lekker gaan shoppen en vroeg naar bed gegaan want waren best moe van het reizen. De volgende dag hebben we een stuk gewandeld en zijn we naar Valle de Cocora gegaan. De hoogste palmbomen van de wereld gezien en lekker paardgereden. Althans lekker.. Heel steil, door water en door rotsen. Mega eng, maar op het laatst waren we gewend

En nu...? Nu gaan we genieten in Medellin.

Lieve groetjes uit het warme Colombia

1. S M:
    21 december 2015
    Gaaf!! Heerlijk om de plaatjes te zien!
    Medellin!! Doe ze de groeten van me daar!

Veel plezier!
  2. Pa:
    21 december 2015
    Zo Henk, hebben ze je weer wat lekkers voorgeschoteld.
    Mooi stel zijn jullie zo op de foto, wordt dat de dracht voor aan boord.
    Geniet lekker verder. Leuk die reisverslagen, bedankt.
    Mooi die privé film tijdens de busreis!
    Groetjes van pa

Doei
  3. Jacqueline:
    21 december 2015
    Leuk om weer wat van jullie belevenissen te lezen! Hoe is het jou, Geraldine? Is je darminfectie over?
  4. Elma:
    23 december 2015
    Zo jullie genieten daar nog eens even geweldig. Prachtige foto's heerlijk dat jullie daar zo genieten . Fijn dat het daar zo lekker warm is. maar wij hebben hier ook warm weertje. Met de kerst barbecue in de tuin. Nog nooit gebeurd. Ha ha!
    fijne tijd nog daar!