Bogotá.

14 december 2015 - Amsterdam, Nederland

Goedemorgen allemaal!

Het is hier nu half 7, we kunnen niet meer slapen. Zoals bijna elke morgen zijn we heel vroeg wakker. Het is vroeg licht en we hebben lichte gordijnen helaas.

Zaterdag zijn we samen met de gids een citytour gaan doen. Met een treintje zijn we naar boven de Monserrate opgegaan, op zo'n 3.127m hoogte hebben we een prachtig uitzicht gehad over de stad! Veel drinken is erg belangrijk want het is goed te merken dat we zo hoog zitten. Droge lippen en hoofdpijn heb je heel snel. Samen met de gids zijn we naar een local fruitmarkt geweest! Nou dit was echt geweldig! We mochten vanalles proeven (&dan achteraf betalen) en hebben zelf ook wat fruit gekocht! Heerlijk. Door naar het goudmuseum, even geschiedenis bekijken! Zeer interessant!

Savonds hebben we gegeten bij een local tentje, heerlijk en enorm gezellig! Henk was niet zo lekker dus zijn we vroeg ons bed in gegaan.

Zondag een rustdag. Een beetje rond geslenterd op plaza de Bolivar. Kokosmelk gekocht, mensen kijken en genieten van de vele artiesten. Smiddags terug naar het hotel, deze keer was Geraldine niet fit. Houd al een paar dagen weinig binnen en is erg moe. Lekker even 1.5 geslapen, gegeten beneden en daarna gezellig yathzee gespeeld op de hotel kamer.

Zometeen moeten we onze tassen weer inpakken en vliegen we naar Popayan. Als we internet hebben dan plaatsen we binnenkort weer een berichtje.

Lieve groet.

1. Pa:
    14 december 2015
    leuk jullie bericht, ondanks de telefoongesprekken.
    oude herinneringen herleven, de muziek-geur en sfeer.
    beterschap en goede vlucht.
    We hopen dat de internet verbinding daar net zo goed is als in Bogota.
    doei.pa
  2. Lianne:
    14 december 2015
    Wat leuk om jullie avonturen zo te kunnen lezen. Heel plezier daar en lekker genieten!