Dag 19 van Guatapé naar Medellin

21 oktober 2017 - Medellín, Colombia

Zaterdag 21 oktober 2017

Jammer genoeg was het abonnement van de wc nog niet verlopen voor Geraldine. Ondanks dat er vrijwel geen eetlust is en er weinig gegeten wordt door haar blijft het aanhouden. Omdat we weer naar onze volgende bestemming zouden gaan is er toch maar een diarree remmer ingenomen. Je weet maar nooit! Een vrij eentonige rit met veel bochten zorgde ervoor dat we één voor één in slaap vielen tot de taxi chauffeur ons wakker riep of we het adres voor hem hadden. Uiteraard bij de hand dus op naar het hotel in Medellin. Aangekomen bij de wijk waar we moesten zijn wist de chauffeur het niet meer. En wij hadden toevallig een paar dagen daarvoor op aanraden van andere backpackers een offline routeplanner gedownload voor Colombia. Hups de routeplanner erbij, laten zien aan de señor maar warempel daar begint die beste man te zeggen dat het niet klopt. Hmm toch staat het hier echt zo hoor. Afijn met wantrouwen stemde hij toe dat we maar via de routeplanner moesten rijden. Ha leuk! Maar dat ding beschrijft de route in het Engels. Gelukkig wisten we wat rechts en links en rechtdoor in het Spaans is dus al met al zijn we er toch nog vlotjes gekomen. De chauffeur heeft ons keurig afgezet bij ons hotel en zei lachend dat het toch wel handig was die routeplanner..
Aangekomen in het hotel zijn we met verbazing onze kamer ingelopen. Wat een luxe kamer!! Echt een suite. Dat hadden we niet verwacht. Wat een heerlijke meevaller zoiets. Aangezien we zoals 9/10 keer (vooral Geraldine) weer moe waren even het bedje uitgeprobeerd en lekker gedut. Savonds heerlijk gegeten hier in het restaurant en Rosita op bed gelegd en wij nog genoten van het mooie uitzicht. Dat kan hier wel, want we zitten namelijk 8 hoog.

1. Jacqueline:
    23 oktober 2017
    Wat jammer zeg dat je zo veel last blijft houden van die infectie! Hopen dat het snel beter gaat!