Dag 25 in Sanguaré

27 oktober 2017 - Reserva Natural Sanguaré, Colombia

Vrijdag 27 oktober 2017.

Goedeeeemorgen! Weer hebben we een heerlijke nacht achter de rug. Wat kan een lange nacht een mens goed doen zeg. Met het vooruitzicht dat we weer zo'n heerlijk ontbijt krijgen zijn we lekker bijtijds naar de eetruimte gegaan.. En ja hoor!! Weer zo'n super de luxe ontbijt. Jummie! Na het ontbijt zijn Geraldine en Rosita nog even een dutje gaan doen en is Henk lekker naar het water gelopen om daar te ontspannen. Toch hebben de dames weer zo'n twee uur geslapen hoor, allebei. Na de lunch lekker gezwommen in de zee en om 16:00 stonden we klaar voor onze volgende tour. Ditmaal met de kayak door de lagune varen. Henk mocht alleen in de kayak en Rosita en Geraldine gingen samen in de kayak met een vriendelijke knul. Met zn 5en want ook de bekenden van ons gingen mee, op het gemakje de lagune in. Wat was dat mooi! Puur natuur genieten! Savonds weer gesmuld van het lekkere eten uiteraard en daarna nog even gekletst met zn allen. En om 22:00 lagen we weer heerlijk te knorren in ons bedje.