Dag 6 van Chiquinquirá naar Santana

8 oktober 2017 - Bucaramanga, Colombia

Zondag 8 oktober 2017

Om half 6 ging de wekker. Pff vroeg maar we moesten een lange reis maken. Even ontbijten op de markt was geen gelaagde actie want het eten was niet echt lekker. Bovendien lag er naast onze tafel geroosterde marmot te stinken. Jakkes wat ranzig haha! Na een paar happen fatsoenlijk weg weten te krijgen zijn we weer door gegaan, weer met zn vijven achterin lekker zweten. Het voordeel is dat je overal kussentjes heb en we tegen elkaar in slaap vielen. Knus hoor. Gezellige muziek op tijdens het autorijden en het werd steeds stiller achterin...... Ineens krijg ik (Geraldine) een por in mn zij en krijg ik de vraag of ik tinto wil. Jaaa maar natuurlijk want de Colombiaanse tinto is echt lekker! Dus een tussenstop en zelfs de jongens aan de tinto, jummie jummie. Na de koffie toch weer aan het indutten want van mee rijden wordt je echt lui haha! Gelukkig zijn we aangekomen op de plaats waar we naar toe wilden! Chiquinquira prachtige plaats. We zijn er meteen naar basiliek gegaan en hebben daar voor zover we het begrepen meegeluisterd. Bijzonder om mee te maken! Nadat we daar een beetje rondgehobbeld hebben zijn we weer doorgegaan op zoek naar een hotel. Die hebben we gevonden langs de weg, meer een hotel voor vrachtwagen chauffeurs die even snel willen slapen. Na een fles wijn wat biertjes zijn we om 23:00 gaan slapen.