Dag 7 van Santana naar Piedecuests

9 oktober 2017 - Piedecuesta, Colombia

Maandag 9 oktober 2017.

Om half 4 besloten de chauffeurs luid roepend en toeterend te discussiëren over iets. Veel, maar dan ook echt veel te vroeg hoor. Pfff en het licht in onze kamer gaf heel de tijd flitsen, akelig want Rosita was er bang voor. Dus echt een goeie nacht hebben we niet gehad helaas. Echter was het ontbijt om 7 uur daarintegen echt super super lekker! Soep met vanalles erin, en dat vult en geeft je energie. Met zn allen de auto weer in, backpack op het dak met de buggy en de rest in de kofferbak. Past prima zo. In San Gil werden we verrast door de rest en zijn we Parque Gallineral ingegaan. Ongelooflijk mooie oude bomen, bloemen en eekhoorns die we mochten en konden voeren. Erg leuk en we hebben er best een tijdje rond gehangen. Daarna zijn we naar Chicamocha gereden om daar een stuk te wandelen en naar het prachtige uitzicht te kijken. Om nog beter van het uitzicht te kunnen genieten zijn we met de kabel lift meegegaan. Dat is gaaf zeg om te doen..! Mega hoog en mega eng, maar echt tof om mee te maken. Van de ene berg naar de andere berg. We hebben hier heel wat uurtjes doorgebracht en zijn uiteindelijk weer gaan rijden. Ditmaal naar Piedecuesta een plaatsje tegen Bucamaranga aan. Hier wonen oom en tante van Carlos onze vriend. Vanavond snel een empenada en vroeg naar bed met onze Rosita. En nu ga ik ook slapen want ik typ nog maar met één oog open zo moe ben ik ook. Dus tot snel weer allemaal.

1. Pa:
    10 oktober 2017
    Hallo, fijn om te vernemen dat jullie genieten en de mooie belevenissen te lezen, op deze wijze leren jullie echt de cultuur kennen. Mooi, ben benieuwd naar jullie foto,s en verdere verhalen.
    Hier verder ook alles oke en allemaal een lekker dikke ..... van mij
  2. MaM:
    10 oktober 2017
    Hola!
    Dat was een leuke bezigheid vanmorgen, samen jullie mails lezen!
    Bovendien waren we blij weer eens wat te horen/lezen, hoewel we weten dat jullie niet altijd even goed internet hebben.
    Vanmorgen al een reactie gedaan maar iets ging fout😒 dus nog maar eens proberen.
    Wat fijn dat jullie bij en met lieve vrienden zijn en samen mooie en spannende dingen op reis te beleven!
    In gedachten zie ik jullie onderweg..
    Inmiddels weet ik dat de tabletjes tegen hoogteziekte goed werken😂 en dat het met Rosita ook goed gaat.
    Geniet er maar van en we hopen dat alles goed mag blijven gaan.
    Liefs en ‘n dikkusss