Dag 5 van Bogotá naar Chiquinquira

7 oktober 2017 - Chiquinquirá, Colombia

Goedemorgen allemaal!!

Daar zijn we weer! "Even" offline waren we door het reizen. Ik ga proberen alle drie de dagen kort te omschrijven. Al is dat natuurlijk erg moeilijk want we hebben enoorrm veel gedaan. Laten we beginnen bij de zaterdag waar we gebleven waren.

Zaterdag 7 oktober 2017
Rond 10:00 uur hebben we de auto volgeladen, met zn vijven hups achterin. Henk boft toch maar met zn lange benen want die zat prins heerlijk voorin. Goed, vamosss!!! Onze chauffeur zal ons eens even overal doorheen crossen. Toeteren, passeren op plekken waar je zelf nooit maar dan ook nooit aan zou beginnen. Enfin! Deze amigo was vroeger vrachtwagen chauffeur en heeft de route heel vaak gereden. (Filmpje proberen we zsm te plaatsen).. De eerste tussenstop was bij de tol, we waren net Bogotá uit na 2 uur en moesten naar de wc schone pamper en even strekken. Op naar de volgende plaats, Zipaquira. In deze plaats hebben we de zout kathedraal bezocht, wat bijzonder en mooi om te zien! Braaf zijn we de eerste paar minuten achter de gids aan gelopen, Maar daarna al snel zelfstandig doorgelopen, en lekker op ons eigen tempo alles bekeken. Rosita vond de echo helemaal geweldig en maakte de leukste geluidjes, mega lief!
Na een paar uur hadden we het gezien en zijn we doorgereden naar een restaurant aan de weg. Daar hebben we de zon zien onder gaan over de laguna, wat was dat mooi zeg en wat was het eten lekker hmmm! Later een paar hotels gevraagd of ze nog plek voor ons hadden en ja hoor gelukkig wel. Overnacht in Chiquinquira in een prima hotel voor weinig. We hebben een goeie zakenvrouw mee die overal wel wat weet af te dingen. Respect!

1. MaM:
    10 oktober 2017
    Hola lieve reizigers
    Wat een mooi verhaal zeg. Herkenbare situaties.
    Ik ben benieuwd naar volgende..
    Liefs