Dag 28 in Cartagena

30 oktober 2017 - Cartagena, Colombia

Maandag 30 oktober 2017

Het zit er bijna op. Maar we gaan nog een dagje genieten.. Na het ontbijt zijn we een lekker stuk gaan wandelen. Onverwachts begon het heel hard te regenen! Snel de regenhoes over de buggy en proberen te schuilen achter de huizen uit de wind. Ineens werden we geroepen dat we wel binnen mochten komen door de receptionist van een hotel.. Lief! We hebben het aanbod met beide handen aangenomen en meteen maar wat gedronken.. Nadat het gestopt was met regenen zijn we weer verder gegaan op zoek naar een restaurantje om te lunchen. Aan uitnodigen ontbrak het niet hoor, veel vrouwen en mannen die met de menu kaart voor je neus komen zwaaien en je welkom heten. Uiteindelijk een leuk restaurant gezien dus maar naar binnen gegaan om te gaan eten. Nou dat hebben we goed gedaan hoor! Goeie grut. Dat eten was lekker.. Zo lekker dat we savonds gewoon besloten weer terug te gaan en een ander gerecht te bestellen. Typisch Peruaans deze keer, aanbevolen door onze ober. Dat smaakte goed! Na een goede maaltijd flesje wijn en live muziek duf en moe naar bed gegaan