Dag 18 in Guatape

20 oktober 2017 - Guatapé, Colombia

Vrijdag 20 oktober 2017

Toch baalden we enorm van de telefoon, nog steeds wisten we niet waar die was gebleven. Op zich is de telefoon niet erg maar de foto's die weg zijn wel. Nadat de receptioniste hier contact heeft gehad met ons vorige hotel waren we nog geen stap verder. Inmiddels hadden we contact gehad met Paola en die zou er even achteraan gaan. Een paar uur later hoorden we dat de telefoon gevonden was en deze kant op kon komen uiteraard tegen betaling wat nog altijd voordeliger is dat een nieuwe telefoon! Wat waren/zijn we daar blij om! Ondertussen hingen we heerlijk aan het zwembad & bubbelbad te relaxen en te wachten tot de telefoon gebracht zou worden. En jawel hoor, daar kwam een man op de motor aangecrosst met de telefoon. Wat waren wij maar vooral Geraldine blij!! Om 20:00 jummie jummie ging de bbq aan hier bij het hotel en lekker smullen van het buffet. Eerder op de avond was het flink gaan onweren en hadden we regelmatig stroom uitval waardoor de stad helemaal donker was. Wij waren er nadien op voorbereid en hadden onze zaklamp mee. Terwijl om het kwartier het licht uitviel en iedereen in het donker zat, zaten wij knus met zn drieën lekker door te eten met ons mini lantaarntje. Na het eten lekker douchen en moe ons bedje in.

1. John:
    21 oktober 2017