Dag 14 van Manizales naar Honda

16 oktober 2017 - Honda, Colombia

Maandag 16 oktober 2017.

Vandaag was het de bedoeling bijtijds weg te gaan, dat is enorm mislukt. Maar wat geeft het, we hebben vakantie haha. Dezelfde chauffeur als gisteren zou ons vandaag naar Honda brengen,  om 13:00 nog lunchen bij de Cabaña en om 13:45 vetrokken we. Een lange bochtige rit met de berg op en af, en langzaam vielen onze oogjes weer dicht. Toen we dorst kregen en daarom drinken pakten hebben we toch iets mafs meegemaakt. Doordat we steeds hoog en laag reden, was de druk in Rosita dr flesje heel hoog. Geraldine deed het dopje eraf en de sinaasappelsap vloog omhoog, bijna tot het plafond. Gelukkig konden we het nog op tijd opvangen, maar dit heeft geleid tot een enorme lachbui.. Wat gênant dit hahaha!
Om 17:00 aangekomen bij ons hotel, snikheet en dorstig ingecheckt. Gelukkig hadden we een keurige kamer met airco zodat we lekker konden afkoelen. Maar het restaurant was al dicht en we moesten nog eten.. Lekker pizza laten bestellen en een half uur later zaten we te smullen op onze kamer. Even uitbuiken op bed hoor om 18:30. Rosita viel vrijwel direct in slaap en Geraldine lag om 19:00 te slapen en Henk viel om 20:30 in slaap.

1. John:
    18 oktober 2017