Dag 8 Piedecuesta

10 oktober 2017 - Bucaramanga, Colombia

Dinsdag 10 oktober 2017.

Vandaag zijn we wakker geworden in Piedecuesta. Onze vrienden sliepen bij familie en hebben ons op gehaald om lekker te ontbijten. Daarna zijn we met oom en tante naar een aquapark gegaan in bucaramanga. Heerlijk gezwommen en ontspannen daar met zn allen. Wat heeft Rosita genoten in het zwembad. Om 15:00 zijn we ergens gaan eten en doorgereden naar Giron! Prachtig plekje waar vrijwel geen toeristen komen, Henk was echt een bezienswaardigheid voor de mensen in Giron. De school was net uit en de meisjes waren helemaal onder de indruk, hij moest regelmatig even zn ogen laten zien wat hij natuurlijk met plezier deed haha. S avonds werden we meegenomen naar een andere neef en nicht om met zn allen voetbal te kijken, bere gezellig en lekker eten jummie! Moe en voldaan naar ons hotel om snel te gaan slapen.

1. Pa:
    12 oktober 2017
    Hallo allemaal, Henk wordt je verlegen als al die meisjes naar je kijken en Geraldine jaloers, word jij aangekeken als een witte Piet?
  2. Jacqueline:
    12 oktober 2017
    Leuk dat jullie zo genieten!! Geweldig dat Henk zoveel bekijks heeft. Wat wil je zo'n lange blonde vent :)! Fijn dat je tabletjes goed werken Geraldine! Veel plezier daar verder!