Dag 2 - De eerste nacht en dag in Colombia

4 oktober 2017 - Bogotá, Colombia

Woensdag 4 oktober 2017, Colombiaanse tijd 17:23

Goedenacht in Nederland!
Wij zijn veilig geland in Bogota op de verwachtte tijd. Bij de douane duurt het altijd zo lang, dat heeft te maken met het feit dat ik in Colombia ben geboren. Door om de koffers te halen en dat duurde lang joh. En dan nog de buggy ergens vandaan gevist, want die was nergens te bekennen. En eindelijk hehe, kunnen we naar buiten! Waar onze lieve vrienden ons opwachten met hun zoons, wat een leuk ontvangst.
S avonds hebben we beiden behoorlijk moe op de bank gehangen met een heel moe meisje! En het uit zingen tot 9 uur is dan best moeilijk als je de oogjes bijna niet meer kan open houden! Maar we zijn super gastvrij ontvangen, wat een ontzettend lieve mensen. We slapen in hun bed en mogen van alles gebruik maken zoals ze zelf gebruik maken. Lief!

Vandaag na een heerlijk ontbijt met aardappel soep en arepas zijn we naar de Banco Colombia geweest om geld te pinnen en rond etenstijd naar het werk van onze gastheer gegaan en daar lekker in een restaurantje gegeten. Jummie was het weer! Daarna even een dutje gedaan met Rosita vanaf 15:30 tot 17:30.. Pff dat knapt even op zeg! Vannacht hebben we ook niet al te best geslapen en Geraldine heeft jammer genoeg toch weer last van de hoogte, vervelend!

Straks gaan we weer lekker eten, een verassing wat want onze gastvrouw kan zoooo lekker eten koken. Daarna ekker kletsen, met de jongens voetballen spelletjes doen en op tijd weer zzzzz.

Chaos 👋🏼👋🏽👋🏼

1. Pa:
    5 oktober 2017
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, even aan het tijdsverschil wennen, dat is hopelijk de klacht van het hoogte verschil ook minder of hopelijk weg.
    lief van ons.
  2. Jacqueline:
    5 oktober 2017
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Nu eerst maar even bijtanken dan! Veel plezier daar! Groetjes vanaf de Daybreak