Dag 4 in Bogotá.

6 oktober 2017 - Bogotá, Colombia

Zaterdag 7 oktober 06:41 blog voor vrijdag 6 oktober.

Goedemiddag in Nederland!!
Gisteren is het te laat geworden om de blog bij te werken, dus vandaag schrijf ik over gisteren en probeer ik vanavond over vandaag. Eerst maar eens zien hoe het allemaal loopt.

We hebben gisteren heerlijk uitgeslapen en daarna de koffer weer opnieuw ingepakt, Rosita haalt steeds vanalles uit de koffer 🤣 dus dat is een rommeltje dan. Aangekleed en richting de keuken waar onze gastvrouw heerlijke koffie had gezet en vroeg of Geraldine wilde helpen arepas te maken!! Jaaa dat is leuk!! Samen lekker aan het kokkerellen voor een heerlijk ontbijt, jummie! Smiddags moest er wat geregeld worden dus zijn we gewoon mee gegaan, dat duurde langer dan gepland. Eind van de middag Carlos en de jongens op gehaald en met zn allen door het centrum van Bogotá geslenterd, super gezellig! Bij elke straat artiest even stilstaan en kijken en dan mannen aan dr drank, borrelglaasje mee en door. Oh wat zijn de jongens lief voor Rosita, 2 grote broers. In de buggy kijken en duwen en met haar spelen! Heerlijk. Op de terug weg empanadas gehaald bij een weg restaurantje, hmmmm die waren lekker 😍😍😍 22:30 thuis dus snel het bed in, iedereen was moe.

We gaan nu nog even de oogjes dicht doen, tot snel weer 👋🏼👋🏽👋🏼

Liefs!

1. John:
    7 oktober 2017
    Klinkt heerlijk allemaal!

Geniet er an!

Kusje voor mn knappe nichtje!😘
  2. Pa:
    9 oktober 2017
    Als ze daar zo dol op jullie dochter zijn, hoop ik wel dat je haar mee terug brengt hoor.