Dag 3 in Bogotá.

5 oktober 2017 - Bogotá, Colombia

5 oktober om 21:20

Halloootjesss!!

Weer een updatetje vanuit Colombia! Vandaag hebben we wat privé dingetjes gedaan en lekker ergens gegeten samen met onze gastvrouw Paola! Nadat we weer thuis gekomen zijn is iedereen wéér op de bank gaan hangen en vanuit onze laaghangende oogleden gebabbeld met Paola en haar zoons David en Santiago. Gezellige boel! Onze gastheer was vandaag eerder klaar met werken dus hebben we met zn allen luiddruchtig voetbal gekeken. Helaas heeft Colombia verloren!
We moeten nog steeds een beetje wennen aan het tijdsverschil en ook is de hoogteziekte nog behoorlijk aanwezig wat erg vermoeiend is. Ach ja, en toen we thuis kwamen bleek dat het water er mee opgehouden is. Nu moeten we met emmer na het piessen in de wc gooien, apart hoor haha.
Ondertussen dat ik de blog aan het bijwerken ben ruikt het heerlijk vanuit de keuken, Onze gastvrouw is lekker aan het kokkerellen. Vanavond eten we patacon con carne, ben echt reuze benieuwd. Het ziet er in ieder geval super lekker uit.

Hoop dat jullie geen last hebben gehad van de storm! Volgens mij is het flink te keer gegaan in Nederland he?

Liefs van ons 3.👋🏼👋🏽👋🏼

Ps. Reacties zijn niet verboden 😉

1. Jacob kramer:
    6 oktober 2017
    Geniet er maar lekker van
  2. Pa:
    7 oktober 2017
    Jammer dat jullie graag lekker smullen🤣
    Ook zo leren jullie het dagelijks leven daar wel kennen.