Dag 26 van Sanguaré naar Cartagena

28 oktober 2017 - Cartagena, Colombia

Zaterdag 28 oktober 2017
Holaa!

Mwhuh helaas zit het er weer op voor ons en is het tijd de backpacks weer in te pakken. We gaan deze mooie rustgevende plek echt missen. Gelukkig konden we de ochtend nog heerlijk ontspannen want ons vervoer zou pas om 2 uur vetrekken. Pff wat zijn we blij dat we deze keer met de auto konden en niet met de boot moesten. Het is namelijk hetzelfde weer als toen we aankwamen. Winderig en het is wachten op de bui! Nadat we afgerekend en iedereen gedag gezegd hadden werden we zo'n 6 km door de eigenaar en Margarita zelf gebracht omdat onze taxi er niet kon komen ivm behoorlijke hobbels en pitten in de weg. Na zo'n auto rit van ongeveer drie uur zijn we veilig aangekomen in Cartagena. Wat hebben we weer een heerlijk hotel en warempel weer een mini suite. Hmm genieten weer! Na even bij te komen zijn we snel naar buiten gegaan.. Naar ons oude vertrouwde plekje van de vorige keer. Waar weer dezelfde ober aan het werk was als de vorige keer, hij herkende ons en kwam meteen babbelen. Erg leuk! We hebben lekker gegeten onder het genot van salsa muziek live. Nu inmiddels 22:07 liggen Geraldine en Rosita weer uitgeteld op bed. Snel slapen want morgen is er hopelijk weer een dag. Welterusten.