Dag 16 in Doradal

18 oktober 2017 - Doradal, Colombia

Woensdag 18 oktober 2017

Wat werden we vanmorgen heerlijk gewekt door ons poppetje. Gezellig gebrabbel, een lekker pamperkontje in je gezicht. Te schattig gewoon.
Op t gemakje aankleden en ontbijten in ons hotel. Lekker ontbijt vergeleken met gisteren, en deze keer viel het ook gewoon weer goed haha! Na het ontbijt ons klaargemaakt om weg te gaan en de taxi besteld. Komt er zo'n tuctuc aangereden en toetert en roept naar ons dat hij onze taxi is. Nadat we uitgelachen waren omdat we het al voor ons zagen met zn allen in dat dingetje en er totaal niet op berekend waren zijn we ingestapt. Met een lekker windje en gangetje naar Hacienda Napoles gereden waar onze bestemming was. Daar mochten we overstappen naar een andere tuctuc en hebben we een safari gedaan door Hacienda Napoles. Gaaf om te doen, mooie dingen en veel dieren gezien. Bijzonder ook om het verhaal erachter te horen. We hadden een leuke chauffeur/gids die uitgebreid de tijd nam om alles uit te leggen en te laten zien.
Alleen was het vandaag de heetste dag van de hele maand, daardoor waren de dieren ook niet echt actief en hebben we helaas niet alles kunnen zien. Nou dat was te merken dat het zo heet was, pff de straaltjes zweet liepen van ons gezicht af. Smiddags lekker gaan afkoelen in het zwembad van het hotel, wat heeft Rosita weer genoten in het zwembad, echt een waterratje.
Vanavond weer eten laten bezorgen in ons hotel, en nu lui moe en met een volle buik in bed om lekker te gaan slapen.

1. John:
    Leuk weer!
    Gaaf die fotocollages!

Dikke knuffel voor mn lieve nichtje!
  2. Pa:
    19 oktober 2017
    Wat een belevenissen echt stoer met een tuctuc op pad.
    Hg
  3. Jacqueline:
    19 oktober 2017
    gaaf hoor, wij hadden gisteren ook 22 graden in kehl de kids gingen in zwemkleding met de dekwas slang aan de gang. en dat in de herfstvakantie!!!!!