Dag 11 van Piedecuesta naar Manizales

13 oktober 2017 - Bucaramanga, Colombia

Vrijdag 13 oktober.

Spannend!! Want vliegt Avianca wel of niet? In Colombia staken de piloten van Avianca. Alle vluchten waren geannuleerd, behalve de onze! Gelukkig!! Om half 10 moesten we inchecken, we Waren er lekker op tijd dus hebben nog even wat gegeten en gedronken om om kwart over 10 afscheid te nemen van onze vrienden. Moeilijk want wat ben en aan elkaar gewend geraakt na 10 dagen.
Na het afscheid zijn we gaan boarden en vrijwel direct in het vliegtuig gestapt. In Bogota de tussenstop gehad, overstappen in een klein propeller vliegtuigje. Rosita en Geraldine lagen al te slapen voor we opgestegen waren. Aangekomen in Manizales zo snel mogelijk een taxi gepakt en door naar de plaats waar we verwacht worden om daar een paar dagen te blijven.  Finca Mirrador, en het doet zeker zn naam eer aan. Want wat hebben we een prachtig plekje, met een uitzicht die ongelooflijk mooi is. Ook voor Rosita is het fijn dat we eens even een stabiel plekje hebben, want het is toch best druk geweest de afgelopen dagen. We werden hier gastvrij ontvangen door een man die heel goed Engels spreekt, en met veel plezier zn trots aan ons heeft laten showen. S avonds lekker een vegetarische maaltijd met nog een paar andere mensen waaronder 1 Nederlandse vrouw. Gezellig en lekker om toch weer even Nederlands te babbelen. We hebben dan na het eten ook echt een poos nog zitten kletsen in de lobby.

1. Pa:
    14 oktober 2017
    Wat een belevenissen, mooi al die verhalen
    Nog een goed en veilig verblijf.
  2. Pa:
    14 oktober 2017
    Hallo leuk al die verhalen, nog een goedereis en verblijf.😍